Тренд на розумне споживання стабільно зростає у всьому світі. Українська
дослідницька компанія Gradus Research дізналась цікаві показники, що
свідчать про присутність такого явища в країні.
“Завдяки” політичним та економічним кризам, що змінюють одна одну
впродовж не одного десятка років, рядовий українець знає: далі може бути ще
гірше і, зазвичай, такі прогнози є вірними. Тому вже зараз для 57% відсотків
опитаних, що економлять електрику та воду, словосполучення “раціональне
використовування ресурсів” не пустий звук.
Додаймо до цього показника 48%, що готують їжу у потрібній кількості, тому
немає чого нести на смітник, 40%, які віддають (а не викидають) свої речі тим,
хто їх потребує та вагомі 36% – саме такий відсоток респондентів похвалилися,
що опанували себе і свідомо відмовились від імпульсивних покупок. Загалом,
60% ставляться позитивно до вживання речей, що були у використанні.
Ці дані дають змогу під певним кутом подивитись на портрет сучасного
українця. Зазначимо, вкрай свідомого щодо споживання в цілому.
Тренд розумного споживання не є новим ані для країн Заходу, ані для України.
Економне ставлення до витрат було не стільки популярним, скільки необхідним
просто в наслідок необхідності заощаджувати кошти. Проте, раціонально
витрачати та подовжувати строк користування речами стає дедалі
актуальнішим, а говорити про це – популярнішим, – зазначає Євгенія Близнюк,
засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research. Навіть в
індустрії високої моди з‘являються відповідні тренди. Тож компанії, які
будуватимуть на темі розумного споживання свою стратегію соціальної
відповідальності – виграватимуть, якщо зможуть донести це повідомлення до
своїх цільових груп.
